»Obseg oglasov ne bo večji.«
»90 odstotkov oglasov ni upravičenih.«
»90 odstotkov teh oglasov ni upravičenih.«
»Ko se kateri koli od naših oglasov pojavi v vsebinah, ki se strokovnim službam ne zdijo primerne, pač reagirajo in jih pozovejo, da se tovrstni oglasi umaknejo.«
»Z oglaševanjem svojih svetovalnih programov naročnik oglasa v oglasu ni neposredno izražal svojih (verskih) prepričanj (npr. da nasprotuje pravici do splava). Iz vsebine oglasa ni bilo razvidno niti prepričanje, ki ga Zavod Živim sicer zastopa.«
»Tovrstne zavajajoče oglase močno obsojam, saj lahko ljudje sicer v dobri veri oglasom nasedejo in resno ogrozijo svoje zdravje.«
»Ponudba in oglas v slovenskem jeziku še ne zagotavljata, da gre za slovenskega prodajalca.«
»Ti oglasi niso nikoli vplivali na moje politično delovanje.«
»Njegovi oglasi so brez dvoma sooblikovali nacionalni značaj.«
»Ljudje televizijske oglase po nekaj časa preprosto spregledajo.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju